Het zit er op! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marc Zalm - WaarBenJij.nu Het zit er op! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marc Zalm - WaarBenJij.nu

Het zit er op!

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

07 Februari 2011 | Australië, Sydney

Raar eigenlijk, dat je na bijna 5 maanden rondtrekken in een geweldig land gewoon zit af te tellen tot je naar huis gaat. Ik denk dat het deels door het weer komt. In de tijd dat ik hier ben heeft het weer zich van al zijn extreme kanten laten zien.
Tot aan een categorie 5 orkaan aan toe! De ergste in ruim 100 jaar. Gisteren kwam er een einde aan de hittegolf die (met name) Sydney teisterde. De overstromingen van januari breidden zich van Queensland uit tot zelfs in Tasmanië!
Ik ben toe aan een gematigd zeeklimaat, met lauwe zomers en koele winters.

Ik ben nu mijn tassen aan het inpakken en hoop dat ik straks mijn didgeridoo fatsoenlijk in het vliegtuig kan meenemen.
De vlucht van Sydney naar Dubai wordt uitgevoerd in een Airbus380-800, de grootste die er is.
Na 14,5 uren komen we dan aan in Dubai, waar we 3 uren wachten voordat we in een Boeing777 stappen voor de trip naar Amsterdam, EK147.
Aankomst op Schiphol: (dinsdag) 12:45 uur.

Lieve mensen, ik wil jullie allen bedanken voor jullie reacties en support. Dat maakte het voor mij nog een stuk plezieriger, wetend dat ik mijn ervaringen tenminste met anderen heb kunnen delen!
Tot gauw, in Nederland.

  • 07 Februari 2011 - 07:59

    Marjan Uit Nietap:

    Marc een hele goede reis en heel veel plezier in het weerzien met iedereen. Geniet nog lang na van al je ervaringen en blijf zo open in het leven staan.
    Welkom thuis op het noordelijk halfrond en dank voor je mooie verslagen en prachtige foto"s.
    Marjan

  • 07 Februari 2011 - 17:24

    Nienkster:

    Didgeridoo is gelukt! Ik duim voor je dat ie heel mee over komt, want de hele buurt zit hier natuurlijk te wachten op het concert!!! Met name de achterbuurvrouw die altijd op haar trompetterig iets aan het jengelen is kan wel een serenade gebruiken, nog niet gesproken over de achterburen die mekaar altijd verrot schelden of luidruchtig met andere zaken bezig zijn als wij lekker in de tuin zitten te genieten... (Het slaapkamerraam staat wijd open morgen!) :-) Pay back time !
    Anyway, ik ben blij dat je er zo naar uit ziet om weer thuis te komen! Ik ook! Over 17 uur en 21 minuten sta ik met mijn neus tegen het glas geplakt op Schiphol op je te wachten. Tot morgen -x-
    Je meisje :-)

  • 07 Februari 2011 - 19:30

    Maurits De Jong:

    Hey Marc, vond het leuk om je verhalen te lezen. ik ga binnenkort die kant op:) iets korter maar ook met veel zin. goede reis en we zien elkaar iig van het zomer wel weer denk ik!

    grtn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Wordt deelgenoot van mijn belevenissen tijdens de reisjes die ik maak, met name voor het schermvliegen (paragliding).

Actief sinds 07 Juli 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 37989

Voorgaande reizen:

09 November 2012 - 16 November 2012

Schotland

21 Juli 2011 - 21 September 2011

Paragliding in Greifenburg

20 Maart 2011 - 27 Maart 2011

Paragliden in Algodonales

07 September 2010 - 08 Februari 2011

Australië by 4x4

Landen bezocht: