extra beeldmateriaal - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marc Zalm - WaarBenJij.nu extra beeldmateriaal - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marc Zalm - WaarBenJij.nu

extra beeldmateriaal

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

31 Januari 2011 | Australië, Sydney

Zo links en rechts, en soms zelfs recht vooruit, maak ik foto's en video's van waar ik me zoal mee bezig houd.
De foto's komen terecht op Facebook, zoals jullie inmiddels weten.
De video's worden gemonteerd, tot een (hopelijk) acceptabele lengte en voorzien van een achtergrondmuziekje. Enkelen worden geplaatst op http://vimeo.com, en anderen op http://www.youtube.com.
Omdat dat laatste nogal wat tijd vergt kan het zijn dat het verslag al lang online staat, terwijl het bijbehorende beeldmateriaal nog verwerkt wordt. Daarom komt de link naar de film soms achteraf pas in het verslag.
Om te voorkomen dat jullie opnieuw alle verslagen langs moeten geef ik hier de gegevens van beide videosites.

en als je je registreert op Facebook kun je vriendjes "worden" en zo toegang krijgen tot ALLE foto-albums.