Weer thuis! - Reisverslag uit Marum, Nederland van Marc Zalm - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Marum, Nederland van Marc Zalm - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

12 Februari 2011 | Nederland, Marum

Hoewel de vliegtuigmaatschappij van de verenigde Emiraten tot de meest luxe soort behoort, is het mij niet gelukt om fatsoenlijk te slapen aan boord van de Airbus 380.
Al met al ben ik daardoor zo ongeveer 50 uren onafgebroken wakker geweest! Van maandagochtend in Sydney tot dinsdagavond in Marum, met de 10 uur tijdsverschil erbij.
Je kunt je wel voorstellen dat de term "jetlag" voor mij een understatement was. Man, wat was ik kapot!
Vrijdag was ik weer enigszins in het ritme en kon zelfs genieten van wat werk in de tuin, bij Nienke.
Wat ik niet kon vermoeden was het feit dat die tuin opgeruimd moest worden om ruimte te maken voor de surpriseparty die zij gepland had. Anco, een vriend van me, kwam me om 4 uur halen om even ergens naar een motor te gaan kijken en daarna nog wat bouwmateriaal te halen. Hij treuzelde heel erg voordat hij me eindelijk bij Nienke afzette. Ik verbaasde me over de grote hoeveelheid geparkeerde auto's voor het huis en zag toen vlaggetjes hangen. Het hele huis leek beplakt met Australische verkeersbordjes, die me dirigeerden naar de tuindeur.
Toen ik die opende stond ik oog in oog met al mijn vrienden! SURPRISE !!!
Er brandden een aantal vuurtjes in de vuurkorven en ook enkele oliefakkels. De hel tuin was omgetoverd tot een feestelijk versierde, half overdekte ruimte. Er was een enorme hoeveelheid
drank en voedsel en er was muziek. Overweldigend!
Nou weet ik dat NIenke een kei is in het organiseren van dit soort dingen, ze zit er op, maar dit was voor mij een mega-verrassing en een super geslaagd feest!
De Laffe Teckels werden sterk vertegenwoordigd door Jeffrey, de opperteckel, & Anita en Jan, den Vlaom, & Tsjitke. Jeffrey had een paar geweldige posters gemaakt, van Crocodile Dundee, maar dan met mijn gezicht er in gephotoshopt. HE LE MAAL goed! hahahaha
Hier ga ik nog heel lang met zeer veel genoegen aan terug denken.

Ik ben weer thuis en heb me nog nooit zo sterk gevoeld. Want ik heb geweldige vrienden! Wat een rijkdom. Het leven is heerlijk!

http://www.facebook.com/album.php?aid=49588&id=1841896267&l=ba2d40102d

  • 12 Februari 2011 - 12:46

    Ella:

    He Marc (en Nienke), was een superfeest. Erg gezellig!

    Groet

  • 12 Februari 2011 - 16:59

    Dirkjan:

    Waar zijn de foto's?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Wordt deelgenoot van mijn belevenissen tijdens de reisjes die ik maak, met name voor het schermvliegen (paragliding).

Actief sinds 07 Juli 2010
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 37984

Voorgaande reizen:

09 November 2012 - 16 November 2012

Schotland

21 Juli 2011 - 21 September 2011

Paragliding in Greifenburg

20 Maart 2011 - 27 Maart 2011

Paragliden in Algodonales

07 September 2010 - 08 Februari 2011

Australië by 4x4

Landen bezocht: