Landcruiser - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marc Zalm - WaarBenJij.nu Landcruiser - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marc Zalm - WaarBenJij.nu

Landcruiser

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

13 September 2010 | Australië, Sydney

Vandaag had ik met Bernd Flemming afgesproken om de overdracht van de auto te regelen. Daarvoor zou ik om half 10 bij de auto in Potts Point zijn.
Ik ben samen met Rob met de bus naar zijn werkplek gereden, in Sydney Town Hall. Vanaf daar ben ik naar de geparkeerde auto gelopen, door het Hyde Park en de wijk Woolloomooloo (geen grapje!).
Nadat Bernd en ik de formaliteiten hadden geregeld zijn we naar Moore Park gereden. Daar hebben we de auto getransformeerd tot kampeeronderkomen.
zie de foto.
Daarna heb ik de Landcruiser terug gereden naar Potts Point, op zoek naar een parkeerplek. Dat bleek moeilijker dan gedacht.
We moesten zeker een kwartier rondrijden, door smalle straatjes, heuvel op en af, voor we een plekje vonden. Goeie oefening voor het links rijden in een grote auto, met weinig speelruimte op de weg.
De auto rijdt echt super makkelijk en is vrij stil. De motor en versnellingsbak lopen heel soepel.
Toen was het lunchtijd, en we zijn bij een heel klein thaïs eettentje gaan zitten, waar we heerlijk gegeten hebben.
Daarna nog lekker even een terrasje gepakt en wat gedronken. Toen was het tijd om de bus weer terug nemen.
Ik zit nu thuis met een heel tevreden gevoel en zie het helemaal zitten om straks met deze auto op avontuur te gaan.
Morgen haal ik hem op, en wordt het geld overhandigd. Dan ga ik de boel inventariseren en eventueel aanvullen en wordt het beddengoed nog even extra gewassen.

extra foto's : http://www.facebook.com/album.php?aid=37659&id=1841896267&l=daf01b7c72

  • 13 September 2010 - 08:40

    Bianca:

    Gave bak hoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Wordt deelgenoot van mijn belevenissen tijdens de reisjes die ik maak, met name voor het schermvliegen (paragliding).

Actief sinds 07 Juli 2010
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 38082

Voorgaande reizen:

09 November 2012 - 16 November 2012

Schotland

21 Juli 2011 - 21 September 2011

Paragliding in Greifenburg

20 Maart 2011 - 27 Maart 2011

Paragliden in Algodonales

07 September 2010 - 08 Februari 2011

Australië by 4x4

Landen bezocht: