Bezoek aan de dokter - Reisverslag uit Emu Park, Australië van Marc Zalm - WaarBenJij.nu Bezoek aan de dokter - Reisverslag uit Emu Park, Australië van Marc Zalm - WaarBenJij.nu

Bezoek aan de dokter

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

27 November 2010 | Australië, Emu Park

Van Rob & Cathy kreeg ik de namen en een telefoonnummer door van vrienden van hun die in de buurt van Rockhampton wonen. Omdat Andi en ik inmiddels in Emu Park zijn, vlak bij R.H., en aan de kust, besloot ik om eens contact op te nemen met deze mensen. Ze nodigden ons hartelijk uit om in het weekend bij hun te logeren.
De vrouw, Kim, is een voormalig collega en voortdurende vriendin van Cathy en is toevallig ook getrouwd met een voormalige Nederlander, Reinoud.
Hij heet tegenwoordig Ray en is dokter, hij werkte o.a. voor de Flying Doctors in Alice Springs.
Ze wonen een paar kilometer van de kust en hebben hun huis (zelf) gebouwd op een heuvel met uitzicht over het woud en de zee. Prachtig.
We zijn vanmiddag heel hartelijk ontvangen en hebben heerlijk gedineerd. Andi en Ray hebben al enkele baantjes getrokken in het zwembad...
Kim vond dat het weer iets te wisselvallig is om ons in de tentjes te laten kruipen en bood ons de logeerkamers aan. Helemaal top!
Ze zijn net terug van een zeiltrip op hun 44 foot jacht over de Middellandse Zee. Over een paar maanden gaan ze terug en vervolgen de reis naar de Kanarische Eilanden, om daarna naar de Caraïbische Eilnaden te zeilen. Ach, artsen doen het financieel best aardig in Oz.
Morgenochtend zal ik wat foto's maken van dit optrekje met 360 graden uitzicht en op Facebook zetten.


  • 27 November 2010 - 23:39

    Elmpie:

    Hoi kleine broer ,

    Eef en ik hebben gelukkig weer internet na onze verhuizing naar het Ermerzand , dus we kunnen weer van je verhalen als "Aussie" genieten !!
    Super zoals je je belevenissen aan het toetsenbord toe vertrouwd. Heb je nog iets gepland voor je verjaardag straks ??

    Dikke knuffff van Marloes , Eef en Elma

  • 28 November 2010 - 17:14

    Marjan:

    Hoi Marc, Weer eens een berichtje van mij. Ik denk als ik je verslagen lees regelmatig "wat doe ik hier in het hoge noorden"als je ook daar ver weg kunt genieten van al dat moois!!
    Geniet er nog even van, het klinkt fantastisch allemaal.

  • 29 November 2010 - 00:19

    Koos:

    Moi Marc.
    Geweldig die verslagen en prachtige foto's.Geniet man! en niet met mate .
    Wij gaan hier de koude tijd tegemoet
    er ligt al ijs in de Kalenbergergracht en als het zo doorvriest kunnen we half deze week schaatsen.
    Harstikke veel sukses met de rest van je reis.(eigenlijk ben ik stront jaloers)

  • 30 November 2010 - 17:59

    Nienkster:

    ..........maar wij kunnen schaatsen!!!!! Wie verwacht dat nou al dan?! Heb de houtjes en het stoeltje voor Luc al in huis!
    -x-

  • 30 November 2010 - 22:35

    Elly (who`s That):

    Ja, das genieten joh, van je verslagen. Ben er dan een zelf beetje bij. Hou vol en een beetje beter weer gewenst vanuit een "wit" Voorburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Wordt deelgenoot van mijn belevenissen tijdens de reisjes die ik maak, met name voor het schermvliegen (paragliding).

Actief sinds 07 Juli 2010
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 37981

Voorgaande reizen:

09 November 2012 - 16 November 2012

Schotland

21 Juli 2011 - 21 September 2011

Paragliding in Greifenburg

20 Maart 2011 - 27 Maart 2011

Paragliden in Algodonales

07 September 2010 - 08 Februari 2011

Australië by 4x4

Landen bezocht: