inpakken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Zalm - WaarBenJij.nu inpakken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Zalm - WaarBenJij.nu

inpakken

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

19 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Het begint altijd een paar dagen vóór vertrek te kriebelen. Heb ik alles wel? Is alles wel schoon? Moet ik nog dingen halen? Hoe wordt het weer?
Vandaag heb ik de auto leeg gehaald, schoon gemaakt, alles gesorteerd en eventueel afgewassen, een paar opbergkratten gehaald en een nieuwe koekenpan (Action) en herhaaldelijk de verschillende weersites bekeken. Ze zijn het nog niet erg met elkaar eens: het kan vriezen, het kan dooien.
Leuk detail: vanaf morgen komen de eerste deelnemers van de Red Bull X-Alps waarschijnlijk vlak langs Greifenburg, vliegend of lopend....
In de garage staan nu enkele half volgepakte kratten, 2,5 vlieguitrusting (er gaat een tandem mee), drie tenten, twee koelboxen, een kinderfiets(!) en nog wat kledingtassen. Ik neem namelijk wat spullen mee voor een stel vrienden, die met twee kleine kinderen én oma reizen, in één auto.
Het wordt vast een dolle boel in Greifenburg, want er zijn 12 deelnemers aan de AirTime Challenge en dan nog zo'n twintig cursisten. Een een week later arriveren nog veel vrienden van de schermvliegclub De Laffe Teckel.

Nog 2 nachtjes slapen! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Wordt deelgenoot van mijn belevenissen tijdens de reisjes die ik maak, met name voor het schermvliegen (paragliding).

Actief sinds 07 Juli 2010
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 38001

Voorgaande reizen:

09 November 2012 - 16 November 2012

Schotland

21 Juli 2011 - 21 September 2011

Paragliding in Greifenburg

20 Maart 2011 - 27 Maart 2011

Paragliden in Algodonales

07 September 2010 - 08 Februari 2011

Australië by 4x4

Landen bezocht: