inpakken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Zalm - WaarBenJij.nu inpakken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Zalm - WaarBenJij.nu

inpakken

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

19 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Het begint altijd een paar dagen vóór vertrek te kriebelen. Heb ik alles wel? Is alles wel schoon? Moet ik nog dingen halen? Hoe wordt het weer?
Vandaag heb ik de auto leeg gehaald, schoon gemaakt, alles gesorteerd en eventueel afgewassen, een paar opbergkratten gehaald en een nieuwe koekenpan (Action) en herhaaldelijk de verschillende weersites bekeken. Ze zijn het nog niet erg met elkaar eens: het kan vriezen, het kan dooien.
Leuk detail: vanaf morgen komen de eerste deelnemers van de Red Bull X-Alps waarschijnlijk vlak langs Greifenburg, vliegend of lopend....
In de garage staan nu enkele half volgepakte kratten, 2,5 vlieguitrusting (er gaat een tandem mee), drie tenten, twee koelboxen, een kinderfiets(!) en nog wat kledingtassen. Ik neem namelijk wat spullen mee voor een stel vrienden, die met twee kleine kinderen én oma reizen, in één auto.
Het wordt vast een dolle boel in Greifenburg, want er zijn 12 deelnemers aan de AirTime Challenge en dan nog zo'n twintig cursisten. Een een week later arriveren nog veel vrienden van de schermvliegclub De Laffe Teckel.

Nog 2 nachtjes slapen! ;-)